Wednesday, August 6, 2008

Apabila En MOOD hilang.....

hehe lamanya aku pegi mencari cik mood..... dek olimpik nak dekat dah... so aku pun pegi le anto balik panda tu ke Beijing.... dapatle gak dia jumpa kaum kerabat dia kat sana. Dalam pada itu, aku kehilangan encik mood aku.... aduih letih betul bila takde en. mood ni... apa keje pun takleh nak buat.... hangin je..... ni dia dah balik aku pun dah boleh le nak bekerja seperti biasa.... eee... nak kena jaga betul2 en mood ni......Ni tempahan dr adik aku yg keje kat maybank kawannya... apa ke kek org dewasa gambo patrick ni.... memang dia nak gambo ni... saja sonot nak mengusik katanya.... so aku pun ikut je la..... ni wat masa cik mood takde le ni.......
Yang ni plak talam keladi yg memang kegemaran ku... dah lama dah bercita-cita nak buat. Ini kali pertama aku buat dan yessssssss... berjaya. Aku buat guna loyang kecik jadi dapat le 2 loyang. Mula-mula anak aku makan yg kaler purple je.... yg putih depa tak nak. So aku simpan satu loyang lagi.... sat gi jenuh le tinggal yg putih je... The next day aku kuar kan dr fridge..... baru le tak cukup... rupanya kuih ni lagi sedap bila dah semalaman... masa tu lupa nak amik gambo... dah tinggal sepinggan baru tingat.... resepi talam keladi ni amik dari sini
Yang ni apam gula merah.... pun terlupa nak amik gambo .... dah tinggal manyak ni je baru tingat.. Amik resepi kat fp rinnchan. Terima kasih Rinn... Tapi dek terkurang manis dan kat umah plak masa tu takde kelapa parut dan malas nak gi kedai beli... tengok2 kat dlm fridge ada inti kelapa... so apam ni anak2 aku makan ngan inti kelapa le... takle terasa kekurangan manisnya. Masa gamba ni di ambil inti kelapanya dah habis.... so tinggal le apamnya aje...

No comments:


Load Counter