Friday, April 4, 2008

Apabila badan dah sihat.....

Keceriaan kembali semula di rumahku apabila 2 puteraku kembali sihat. Alhamdulillah anak2 yg lain tak dijangkiti demam. Selalunya kalau seorang demam di rumah ni akan berjangkit2 hingga semuanya demam. Seleranya dah kembali. Tapi setelah pulih Adam dah tak berapa mahu makan nasi...asyik nak makan roti je.
Ini Apam Comel inti kelapa aku amik dari Myresipi.com resepi lilydvalley punya. Thanks lily. Nampak cantik and colorful. Aku buat ni hari ahad malam yang lepas. Adam nak roti tapi disebabkan hari tu stok buat roti dah habis hari pun dah malam jadi mama ganti dengan apam ni. Ada kaler2 nampak ceria sikit. Kebetulan seelok aku siap je buat apam ni adik aku datang. Dapatle aku menjamunya. Dan apam ni jadi breakfast anak aku pada pagi Isnin .

No comments:


Load Counter