Friday, April 4, 2008

Nak marah atau nak di sekeh je.....

Baik or nakal kalu dah macam ni rupanya. Depa ingat lawa le bila posing macam ni. Tu yang bertudung si aiman anak aku no 2.... imran baju merah dan baju purple tu amirul. Tak tau masa bila depa bergambar dan ini mesti kerja kakak snap gambar ni. Kalau diperhati betul2 baju aiman tu dia taruh bola dalam baju.... eee geram betul aku tengok gambor ni... Biar padan muka depa aku taruh gambo kat sini. Ni kes aku suruh kemas kain baju pastu terjumpa tudung aku depa pakat pakai . Pastu ketawa ramai2. Anak2 aku ni memangnya playful heee nk marah pun buat buang karan je. Masa ni adam dok ketawa bergolek2 .... suka tgk abg jadi badut.

4 comments:

Mat Gebu said...

hahahaha....siap letak bola lagikk tuh..hahaha biasa lahh budak lelaki, nakal2 gitu...hahahaha

Anonymous said...

Mat.... mmg kalau dah namanya tu lelaki.... lasaknya tetap ada... kekadang mama dia pun keleuar gak sifat jantannya...pzpt

Anonymous said...

kekekekekek kak yu kelako ler anak2 kak yu nih..gini ler kalu sume hero ekkk
opsssssss kita boh link akak kt blog kita yer :)

Anonymous said...

azie, thanks sudi jenguk cni... dgn berbesar hati dipersilakan... sesam le kita link-melink...


Load Counter