Tuesday, July 22, 2008

Masa jenjalan kat fp rinchan ternamapak le dia buat kek ni.. Chocolate cheese marble cake... Terpengaruh le akau nak mencuba... bahan-bahan ada dalam fridge. Jadi aku pun cuba le.... ni baru lepas keluar dari loyang dah suam-suam kuku... ingat nak make up le.... tinggal kat atas meja gi solat jap....Selepas solat. tengok-tengok kek aku dah terhidang kat atas meja cam ni.... wah... emmmm tak terkata apa-apa le pun... so ngap aje le... dalam tak sampai 30 minit .... tingal seredak je la.....
Roti ni aku ni aku buat dalam masa bertapa gak ni.... entah bila lupa le pulak... resepi aku lupa resepi sapa.. nanti aku go through balik.... aku buat 2 jenis inti.... yang ni inti kelapa....
dan yang ini inti chocolate.... pinggan tu comot sebab inti meleleh kuar... klim tak kuat....

2 comments:

shafa said...

Ini yang tak taha tgk nie...terus rasa lapar nie...

Anonymous said...

sedapnya kekkkkk....ajarlah saya buat roti. tak pernah yang menjadi. hehehhe..tangan kerassss..


Load Counter