Thursday, March 27, 2008

Birthday Asila

Yang ni aku wat untuk anak sedara aku main deco apa yg terlintas je. Mama dia sms aku dr mekah kata hari tu birthday asila... masa tu dah kol 1.00. Kesian plak sebab asila tggl ngan adiknya bersama maid di umah tu, yg lain pergi umrah. Kakak ipar aku pesan tengok kan dia orang ni jadi kesian lak. Jadi aku pun buat le sebiji choc cake pastu deco le ikut kemampuan aku je... Aku ganache kan seluruh cake pastu kat atas tu aku lapiskan dengan wild berries topping. Then aku pipekan buttercream keliling.... siap... jadilah ya asila... maksu ni kan terkenal dengan KERASTANGANYA.... sayangnya masa bawa kek ni kat asila terlupa nakbawa kamera. Yang bagusnya hp dia pun dia tak sedar bateri dah bercas untuk berapa lama dah....jadi tak sempat nak amik gambar birthday girl hari tu... sori asila.....

No comments:


Load Counter