Saturday, May 31, 2008

Lamanya terperam,,,,,,,

Uikh...banyaknya sawang.... mak aikh.. dah jadi tempat ternakan lelabah dah blog aku ni....ehm-ehm..... lamanya terperam. Malunya kat jenjiran tu... umah dorang cantik2 belaka... berjaga...tapi umah aku ni aku suruhspiderman je jaga... maka dia pun menjaganya dengan baik sekali... kira sawang tu interior design le tu....
Asyik bertandang kat forum nu... sampai lupa nak balik... hehehe

Sebenarnya sejak kebelakangan ni aku sebok ngan mcm2 projek aku. Projek membesarkan hero2 ku ini apalagi... Apa2 pun di antara projek2 ku yg ku peram... kalau telur dah menetas dah... klu durian dah jadi tempoyak.....ini dia projek yg ku maksudkan.....

Kek ni untuk anniversary SIL ku yg jugak pelanggan ku yg setia..... yg sering memberi galakandan peluang untuk aku terus memperbaiki skil aku ni...... hehehe thanks sis.....(i know u can afford the best cake in town) semuga berbahagia selama-lamanya... maafle ye
Yg ni pin SIL yg sama untuk sambutan hari guru di sekolah puteri sulungnya....mmg keras betulle tangan aku... susah bak lembut.... lembik ada.... dan aku mmg le bukan tergolong dari golongan yg kreatif..... namun Kakak yg ini masih mau lagi memberi aku peluang.....tocei-tocei.....

No comments:


Load Counter