Wednesday, January 23, 2008

bread making













Ini plak buat lepas ternampak piza cik mat gebu. Base dia ikut resepi cik mat. Topping ikut suka macam2 di letak dek askar2 ikut kepala masing2. Depa yg nak makan jadi kena ikut depa le.
Resepi cik mat dapat 2 dulang besar 1 kecik. Terima kasih cik mat dapat le anak2 selalu makan piza.












Ini pulak sweet bun aku buat pada hari yg sama. Resepi dia dari dalam buku masak yg aku x tau dr mana aku salin ntah. Dalam nye inti choc tp inti dah memeleh kuar sebab tak seal betol2. Masa tu bau satu rumah dah macam bakeri dah. Ni buat kuar je dr oven anak2 aku dah terkm dah. Nanti nak try resepi dr blog plak la. Bapak budak pun suka.... suggest cuba wat roti lain plak. Akan aku cuba..... wat cinnamon roll....soon. Lepas lenguh tangan ni hilang......

2 comments:

Jun said...

cecece..kakyu dah stat mengganas kat dapo..tahniah! join d club..hehhe..pasni, ade resepi bagus2 tu post skalik yer..leh la try plak nnti..dah cun la sume tu...2-3 kali try lagik..leh amik oder...

Anonymous said...

jun dgn 4 org hero plus bapak hero lg memang kena "ganas" bukan je kat dapur malah di semua pelusuk umah...


Load Counter