Wednesday, January 30, 2008

Projek Cupcake lagi

Ini cupcake untuk birthday anak adik aku. Dia nak birthday cake biasa tapi disebabkan aku nak test skill, aku punya pujuk dia buat cupcake... last2 dia kata ok. Apalagi maklong dia dengan gumbira menukarkan kek yg sepatutnya sebiji besar menjadi beberapa cupcake. Biasa le chocolate moist cake aku. Maka bolehle dikata dia ni akunye 1st customer (sebenarnya adik2 aku adalah customer aku). Pastu mini cupcake aku guna resepi cupcake puansri dari mamafami (recipes centre aku). Buttercream aku guna buttercream rozie. Laila Adriana

3 comments:

Anonymous said...

ishkkkkk...xder 1 pun gambor anak Na yer. Tapi xpe, bulan 4 nih besday anak Na plak. Dorang dah order awal2 kat mak long dorang suh wat cup cakes + kek barbie. Pastu bleh ltak gambor beso2..

Mat Gebu said...

salam kak yu...nanti jangan lupa ambil award utk blog kak yu yea, di blog mat yeaa..

Dayang said...

Salam kakyu,saja singgah terjengok dr edazman blog,slm perkenalan dr dyg.


Load Counter