Friday, January 18, 2008

My 1st cake deco.....

Wajah anak bongsu ku bila nak dpt kek harijadi.......senyuman gembira dan teruja sungguh ......jeng...jeng..jeng...










inilah dia kek
harijadi Adam........ yg mama deco dr ptg harinya.
Dan inilah pulak rupa Adam apabila melihat rupa kek harijadi adam....
Mcm tak sanggup nak tengok..... buruk betol......

Inilah kek yang pertama aku deco tahun lepas untuk birthday adam.... aku guna whip cream... Rujukan ku ketika itu cuma membaca dari artikel dan 1buku resepi dari kakak ipar. Ketika itu aku belum berpeluang nak berintenet.. (nak kena gi cc lak... )Aku beranikan jugak...inilah hasilnya....namun dlm buruk begitu tetap licin sebab keknya kek coklat moist kegemaran anak2. Nak gi class belum ada kesempatan lagi mungkin 2008 ini membuka peluang aku pergi mengikuti kelas mendeco kek nanti.... insyaallah.
Sebenarnya blog ni dah lama ku create tapi dek aku terlalu sebok dan ralit perg
Aki menjengah ke blog org lain memgintai resepi dan masakan mereka sampai tak sempat nak update blog sendiri. Teringin rasanya menyapa dan berkenalan dgn mereka2 itu tapi rasa malu le plak. Tapi sampai bila nak malu... kalau malu sesat jalan... dan kalau aku malu tak dapat le nak belajar dari pakar2 masak yang ada di sini.
Semenjak mengenali blog2 masak ni, macam2 masakan dah aku cuba..... ada juga yang sempat diambil gambar nanti akan ku uploadkan di sini. terima kasih pakar2 semua.....

No comments:


Load Counter