Saturday, January 26, 2008

Suatu hari.....

Inilah hasiltangan aku yg terbaru. Amacam??? Cantik kan.... Alangkah indahnya kalau ini satu kenyataan... tapi sebenarnya ini kek perkahwinan anak sedara aku yang dibeli dari secret recipes.... hehehe... bukan saja cantik tp sedap.... aduh...kalau lah dapat wat camni.... mesti lubang hidung aku dah jadi serombong kapal... megahnya.... (agaknya itu sebab yg i deco tak cantik sebab ada sifat riak... ) Insyaallah satu hari nanti boleh le tu... asalkan mahu berusaha dan tidak putus asa.... pujuk diri sendiri le tu.... Selalu guna resepi orang and hasilnya tempek kat sini tapi kali resepi takde amik gambar kek je kt sini plak... nama lagi Secret Recipes.... Sedap wo kek ni... takle aku bertanya nama kek ni... tapi rasa ada walnut, kek dia choc sponge..itu je aku perasan...

No comments:


Load Counter