Friday, January 25, 2008

Kek Wel-wel


Dia buat dah kaler wel-wel. Ini bukan aku buat masa wel-wel ari tu. Dah lama gak wat. Cuma tema kaler tu mcm masuk ngan cuti wel-wel. Ini sebenarnya bukan hasil tgn aku sorang tp power-power rangers aku le. Letih melayan nya. Kalu dah bg sorg tolong sumenya nak tolong kecuali bapak power rangers. Bila dah tolong tu mak pun bertukar dr power ranger ke hulk le sebab power ranger dah bergaduh plak... kena tukar tajuk.... Lagi sekali resepi keknya aku amik dr fp mamafami yg dia dapat dr kak liza she called it cupcake pn sri. Aku ikut je resepi mamafami je sebab aku masih lagi buta dalam bab2 baking ni.... namun hasilnya memang power rangers aku suka..... Cuma buttercreamnya je yg anak2 aku tak berapa suka sebab manis.... pening kepala kata amirul. Resepi buttercream aku dapat dr internet gak tapi lupa le plak sapa punya nanti aku cari balik pehtu aku letak kat sini.

2 comments:

Mat Gebu said...

hahahaha.....1st time dgr "kek wel wel"...ahakss

Anonymous said...

mat dulu keci-kecik mana tau sebut thaipusam.... kalau sebut wel-wel tu tau le.... kadang2 tu siap dengan melodi dia sekali....


Load Counter