Monday, June 2, 2008

Baking....baking...

Dek stok pisang kat umah aku masih banyak....nak sedekah kat org pisang tu dah lebam2...so aku kupas pisang2 tu simpan dlm fridge..so tahna lama. Jadi semlm projek aku...cake pisang. Resepi sofinar myrespi. Memang sempoi dan sedap. Gebus dan rasanya sedang elok . Kebetulan rakan lama aku dan hb datang maka inilah aku jamu mereka. Ingat petang ni nak wat lagi nak bagi kat adik2 aku dan SIL yg kat sinun tu.....

Hari sabtu lepas aku ada jemputan kenduri kahwin i rumah sepupuku kat kg Nakhoda. Seronoknya sebab dapatle aku berjumpa sedara mara yg lama aku tak jumpa. Tapi sebelum aku pergi, pagi tu kena siapkan satu kek birthday untuk kawan adik ku untuk harijadi anaknya. Harap2 dia puas hati.....


3 comments:

JaaFaei said...

thanks for the chocolate cake...the most important ialah seronok dpt jumpa korang sekeluarga sejak sekian lama..lpas ni aku bleh singgah ok sambil nengok menantu..he he...

Anonymous said...

wah... makin lembut tangan kakyu ya..

nor

Anonymous said...

Memang sah tangan dah lembut. Agaknya dah sahut seru/petua chef ali kot. he..he Wah...tabiklah sama lu


Load Counter