Thursday, June 12, 2008

Carrot kek lagi.....

Setelah mendapat reaksi yg positif dari Anita semangat nak menbuat kek carrot kembali semula. Kali ini aku buat untuk anita dan juga untuk anak2 . Kali ni aku kurangkan cinnamon jadi kurang le sket bau cinnamon tu. Pada pertama kali buat cuma amirul je yg suka...tapi kali ni...anak perempuan aku dengan aiman pun mula menggemarinya. Amirul dah memang peminat setia. Cuma hubi dengan imran dan adam je yg memang ternyata bukan le peminat kek carrot. Jgn kata teringin nak jamah...pandang pun dari jauh pun main jeling aje. Tapi sayang.... kali ini aku terlupa kurangkan gulanya jadi ikut citarasa anita , manis dari yg hari tu katanya(anita ni memang benda manis2 ni sensitif). Resepi kek ni aku ami dari allrecipes.... tapi aku dah ubah ikut keserasian aku le.Yang ni kek untuk aku.....
Dan yang ni untuk anita.....

1 comment:

Anonymous said...

hai maklong..lina ni

dulu penah gak buat kek carrot ni..
tapi sebab ikut the actual recipe..dia nye bau cinnamon dia kuat sangat

pastu last2 kat umah ni..lina sorg je yang makan sebab amai, mak ngan ayah tak suke cream cheese ..
so..

the conclusion..lina dah tak buat dah kek ni sebab give up..huhu


Load Counter