Sunday, June 1, 2008

Projek hari khamis....


Ini order dr teman pejabat adik ipar aku.... nak 200 biji cupcake dalam casing ngan doom cover katanya. Ini aku buat selepas letrik kat umah aku dah disambung.... mula dlm pukul 11.3o mlm dan siap dalam pukul 4.oo pg... Dlm pukul 5.00 aku mula deko dlm puku 9.30 hari jumaat siap.....

Ini projek hari khamis.....kek untuk rakan hb untuk pertunangan anaknya. Ini le kek yg pertama kali aku buat untuk pertunangan... masa aku tgh deko kek ni.... tetiba je... blackout. Walaupun hari masa tu baru pukul 4 ptg tapi disebabkan hari tu mendung maka umah ku memerlu bantuan cahaya lampu tapi dek sebab blackout... maka terpaksa le bercahayakan lampu suluh dan lilin..... dan hasilnya..... jauhnye lagi nak samapi kat tahap situ ekkk......

No comments:


Load Counter